×

Dagoduel en Autobedrijf Dago

dagoduel

Voor DAGO Autogroep realiseerde ik en Emiel in samenwerking met Esselink.nu het DagoDuel. Een Social Media concept voor de promotie van de Golf BlueMotion en de Jetta Hybrid.

Het doel van het Dagoduel was: aandacht geven aan de Golf BlueMotion en aan de Jetta Hybrid. Bestaande en nieuwe klanten konden zich inschrijven voor dit duel. Tijdens het duel mocht je als ingeschreven bedrijf een week lang één van beide auto’s testen. Als tegen prestatie moest er zoveel mogelijk aandacht gegenereerd worden via social media. Hiervoor kreeg elk bedrijf een eigen tijdlijn op dagoduel.nl. Hierop konden (ludieke) foto’s worden geplaatst, reviews worden geschreven. De tijdlijn moest zo vaak mogelijk gedeeld worden om punten te ontvangen.

Het bedrijf met de meeste punten kreeg een ipad.

Inmiddels is het duel afgelopen en is er een winnaar bekend. Voor Dago is er veel aandacht gegenereerd wat ook zichtbaar merkbaar was in de verkoop.